Dymol Kft.
2143 Kistarcsa,
Külső raktár krt. 1/b.
Tel: +36-28-470-500
ugyfelszolgalat@dymol.hu
Külső raktár krt. 1/b.
Tel: +36-28-470-500
ugyfelszolgalat@dymol.hu
GYIK
Egy adott márkát/terméket keresek. Hogyan juthatok hozzá?
A teljes termékportfóliónkat megtalálja a Márkák menüpont alatt. Itt áttekintheti a rendelkezésre álló márkáinkat és termékeinket, amennyiben online megvásárolni is szeretné termékeinket, saját webshopunkban teheti meg. Amennyiben pontosan tudja a keresett termék nevét, a weboldalon található kereső mezőben beírva kereshet termékeinkre.
Biztonsági adatlapot keresek. Hol találom meg őket?
Amennyiben az egyes termékek biztonsági adatlapjait keresi, tekintse meg Biztonsági adatlapok menüpontunkat. Termékeink biztonsági adatlapja a terméknevére kattintva letölthető.
Mekkora értékhatár után ingyenes a kiszállítás?
Amennyiben Ön online szeretne rendelést leadni, az ingyenes házhoz szállításhoz a minimum értékhatár 40.000 Ft értékben szükséges rendelnie. A vásárlási folyamat során a webshopban minden esetben feltüntetésre kerül a pontos értékhatár.
Utólag módosítható a rendelés?
A véglegesített és leadott rendelést követően a megrendeléseket sajnos utólag nem áll módunkban módosítani.
Hogyan, mivel történik a csomag kiküldése?
A webshopon megrendelt termékek kiszállítását minden esetben leszerződött futárszolgálat végzi.
A termékárak már tartalmazzák az ÁFA-t?
Igen, a webshopban található árak mindegyike már tartalmazza az ÁFA-t.
Milyen fizetési módok közül tudok választani?
A webshopban SimplePay kártyás fizetési lehetőség és futárnál történő utánvételi fizetési lehetőségek közül választhat.
Van olyan termék ami speciális tárolást igényel?
A vegyszereket tartós közvetlen napsugárzástól távol kell tartani, illetve -5°C és +40°C között tárolandóak. Ezen felül az öblítőket hűvös, fagymentes helyen kell tárolni minőségének megőrzése érdekében.
Mennyi idő a termékek szavatossága?
A gyártási időtől számított 2 évig garantáljuk termékeink szavatosságát. A pontos lejárati dátum megtalálható minden termékünkön. Kivételt képeznek ez alól a klór tartalmú termékek (Dymosept termékcsalád), melyek 1 évig őrzik meg szavatosságukat.
Milyen termékek minősülnek veszélyes terméknek?
Maró hatásuk miatt az alábbi termékek tárolásánál és használatánál kérjük, hogy különös óvatossággal járjanak el: Zum Lefolyótisztító, Zum Hidegzsíroldó, Zum Oxy, Dymosept fertőtlenítők, DY-01 Erős hatású vízkőoldó, DY-14 Lúgos tisztítószer
Hibás vagy rossz terméket kaptam, mi a teendő?
Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kapott kérjük jelezze e-mailben az ugyfelszolgalat@dymol.hu címen. Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját.
Hol tudok véleményt írni a termékekről?
Fontos vásárlóink véleménye, nagy odafigyeléssel vesszük figyelembe termékeink és szolgáltatásunk kialakításánál. Amennyiben termékeinkről elmondaná véleményét, az adott termék oldal tudja megtenni a Vélemények pont alatt.
A termék nem felelt meg az elvárásaimnak. Kicserélhetem?
Amennyiben nem gyártási hiba miatt szeretné kicserélni rendelt termékeit, abban az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@dymol.hu címen munkatársunkkal. Az e-mailben kérjük írja be megrendelés azonosítóját és csatoljon egy jól látható képet a szavatossági időről a terméken. Kicserélni csak bontatlan állapotban lévő terméket, legalább meglévő fél év szavatossági idő esetén tudunk. A megvásárolt termék(ek) visszaküldéséhez tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) vehet igénybe. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót terheli.
Mikorra várható a csomag kézbesítése?
Amennyiben szállítási információkról szeretne információt, kérem látogasson el a Szállítás menüpontban, ahol részletesen olvashat szállítási feltételeinkről.
Hogyan léphetek kapcsolatba üzleti együttműködés céljából?
Különböző lehetőségek állnak rendelkezésre a Dymollal való üzleti együttműködés létesítésére. A megfelelő kapcsolattartó eléréséhez, használja az alább található kapcsolatfelvételi űrlapot.